filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
I purchased an expensive leather recliner. It had to be ordered from the manufacturer so I've waited 2 months for it to come in. And by the way they billed my debit card the day it was ordered so they not only have the cost of the chair but the delivery fee as well....
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We completely understand why you're upset, and we'd like t...

1.0
#1042024
Reply to reviews
Sofa mart LIED to me about real leather
Sofa mart LIED to me about real leather
Sofa mart LIED to me about real leather
Wrote a large scathing review and it erased when I tried to send it in Lies Fake leather promised to be "Real" much like other other furniture sellers claim "Real" wood if it is made of chips, shavings, powders or other compressed, and or, processed wood pieces into...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your experience at Sofa Mart. We're sorry to hear that, and we'd like to speak with you further...

Anonymous
Mr. Grinch

It's called pieced leather, it's garbage but it's cheep as dirt. If you payed more than $500 for your couch you're a sucker. Hopefully you got a years use out of it. You live ...

1.5
I liked
  • Looks of furniture and
I didn't like
  • Lies and false claims
#1035648
Reply to reviews
We bought a sectional with reclining seats and within a year and a half the couch was falling apart. We called for someone to come out and fix the reclining seats back in Oct 2016 and couldn't get someone to come out and look at the seats until December. Fine. A tech...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, Thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your experience at Sofa Mart. We completely understand why you're upset, and we'd like to speak...

1.6
I didn't like
  • Lack of help or empathy for going months without a couch
Reply to reviews

Short Review for February 25, 2017

Sofa Mart
#1013637
Terrible customer service. Will not return calls. Finds evety excuse to get out of warrenty. I will never shop there again. Tulsa oklahoma
Comment Be first to start a discussion
Show

Sofa Mart Sofa Review

Sofa Mart
#600737
3.5
Got our sofa, chair, and ottoman and have found out after a month waiting for it, and never got the two throw pillows which was told to forget it this week at the Columbia, Missouri store that the over $3000.00 set is from China and junk. Need to change name to China Row and China Mart. My money will never be spent there again.
Comment Be first to start a discussion
Show
Sofa Mart & Furniture Row - defection products
DON'T by furniture from Furniture Row or Sofa Mart. Sofa is unraveling @ seams and we've had less than 1 year. Company admits in an email the seams are in fact unraveling, but they won't honor the warranty. I think Trump should address this on Twitter, calling out...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We're sorry to hear that about your sofa, and we'd like to...

1.2
I didn't like
  • Useless warranty
#1016801
Reply to reviews
We have had our cloud leather sectional for just a little over a year and the coloring is coming off of it. I called the store in Draper Utah that we bought it from and tgey said we only had a 1 year warrenty on it which was a lie because we purchased the 5 year...
Read more
Anonymous
Anonymous

So you had proof that you had purchased a five year warranty and you chose to sit on the issue for a couple of months after your initial complaint? Did some of that leather d...

FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We completely understand why you're upset, and we'd like t...

1.5
#1015616
Reply to reviews
Purchased warranty for a sofa and love seat set purchased on sale. And after 1 year the spings on the sofa have pushed through the padding. Sofa mart said they can repair it and they no longer carry the sofa because of poor customer reviews. But since we have warranty...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We completely understand why you're frustrated, and we'd l...

2.2
#1011770
Reply to reviews
We bought a seven piece electric sectionial and only 3 pieces are not broken or make terrible grinding noises or tears in fabric. The customer service has been poor. We had decided prior to pickup not to purchase an 8th piece for the sectionial and it took three phone...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We completely understand why you're frustrated, and we'd l...

1.3
#998708
Reply to reviews
Purchased a brand new sofa ottoman set with the warranty and pet coverage for 1500$. Then one day later my puppy burrowed in the my ottoman and they refused to acknowledge my warranty and pet damage coverage stating that the pet damage was not accidental but...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We completely understand why you're upset, and we'd like t...

#991807
Reply to reviews
was told that the 899 quote was for the whole sectional but in fact that I had bought one sofa my salesman put off my delivery twice now I know why he knew this day would come also ordered white chaise lounge chair when in fact it was also wrong I had planned new years...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We completely understand why you're upset, and we'd like t...

1.0
I liked
  • Sucked
#987949
Reply to reviews
Poor customer service. Defective chair, rude salesperson. Totally dissatisfied!! Lost my business forever!
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We completely understand why you're upset, and we'd like t...

Product
#984814
Reply to reviews