filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
Not Happy with service. Very poor customer service. They don't response on time. I had to call too many times to fix little things.
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, we realized that there is another company called, "Sofamart" in Brampton, Ontario that we think you meant to leave a review about. We do not have any stores located in ...

FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We apologize about the customer service that you received ...

2.1
#916153
Reply to reviews
Sofa Mart - Sofa Review from Toledo, Ohio
Sofa Mart - Sofa Review from Toledo, Ohio
Sofa Mart - Sofa Review from Toledo, Ohio
we bought a reclining couch and love seat and a matching recliner. The love seat was defective and we were shipped a new one several weeks later this new one had a puncture in it and we had to wait several more weeks for a replacement. The reclining part in the couch...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience with your furniture from Sofa Mart. We apologize about the troubles with...

2.1
#907677
Reply to reviews
I've had to have my Cloud dark leather sectional replaced 4 times since 2011. The leather peals off almost like sunburned skin where your skin touches. When you get up it leaves little pieces stuck to you. Everytime it's replaced the same thing happens. Along with that...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We apologize about the damages to your sectional, and we'd...

2.8
#901305
Reply to reviews
We bought the Cloud series just over 2 years ago. It looks great but is poor quality. The leather has turned an orange color where the head rests. The padding has completely broken down. One piece is in the shop now for restuffing, but that is not going to fix the...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We apologize about the customer service that you received ...

2.6
#900310
Reply to reviews
I just wanted to let people know I had a very good experience at Sofa Mart in Dacono, Co (north of Denver). We bought $2500 worth of living room furniture, and had it delivered. The delivery times were accurate and they called me to let me know 1 item didn't come in...
Read more
Anonymous
Anonymous

Yea, we did too, but the overall quality is lackluster. We've had an extremely expensive set for less than 7 months and it is falling apart. That's with light use.

FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you very much for taking the time to leave a positive review of your experience. We're so glad to hear that we were able to assist you with your problems and that...

Dacono, Colorado
#871278
Reply to reviews
Sofa Mart - Warranty a joke
I purchased a cloud sofa at over 3,000.00. I even purchased a special warranty. After about a year and half... the color started flaking off the leather... sent in the warranty info and they refused to fix it... BUT if I took a knife to it.. or bleed all over...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We apologize about the warranty issues you have received, ...

2.1
I liked
  • Original sales person
  • Sales rep on the floor
I didn't like
  • Quality of product
  • Extra warranty protection did not cover poor quality of product
#868799
Reply to reviews
Sofa Mart Cloud Leather Sofa Review from Ransom, Illinois
Sofa Mart Cloud Leather Sofa Review from Ransom, Illinois
Sofa Mart Cloud Leather Sofa Review from Ransom, Illinois
We purchased a Cloud Leather Sectional in Mahogany which we paid approximately $3,000.00 for and the color started coming off of it all over within approximately 1 month, salesman Nick, (Bloomington Store) said they had never had any problem with the Walnut color so we...
Read more
Anonymous
Anonymous

It is impossible for a sofa to throw a person to the floor. You are being over dramatic and feel terrible for any companies or salespeople that have to deal with you.

FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello,Thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We apologize about the customer service that you received a...

Ransom, Illinois
#836754
Reply to reviews
They lied to me over and over! They are not reliable -WARNING- here's what they did to me: 1) Gave false delivery date with no call no show (took work off for it) 2) 3 weeks later delivered the WRONG couch to the store that I had orederd - had to wait another MONTH 3)...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello,Thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your experience at Furniture Row. We apologize about the customer service that you received. We ...

#818561
Reply to reviews
Purchased leather sofa with 5 year extended warranty from Sofa Mart Madison, AL, arrived damaged, they said 'no problem, used it until replacement arrives'. Called to check on replacement was told that style was discontinued. They said I could get a refund, select...
Read more
Anonymous
Anonymous

Oh no. How will they ever stay in business.

FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello,Thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We apologize about the customer service that you received a...

1.4
Madden, Mississippi
#817822
Reply to reviews
My husband and I purchased a sofa set and a separate chair that was the floor model. We were told by the salesperson that the couches would be here mid March and that the chair would be tagged and not sold to anyone else. The chair was sold to someone else and even...
Read more
FurnitureRowCustomerServi
FurnitureRowCustomerServi

Hello,Thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Sofa Mart. We apologize about the customer service that you received a...

Pueblo West, Colorado
I liked
  • Original sales person
I didn't like
  • Other salesman selling our chair
#817670
Reply to reviews